loading...

خرید و فروش فوم بتن

بازدید : 18
جمعه 6 بهمن 1402 زمان : 0:40

نحوه محاسبه حمل آهن آلات در صورت وضعیت : برای اجرای هر پروژه‌ای چه صنعتی و چه ساختمانی, یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر گرفته شود, برآور هزینه‌هاست. هزینه‌های مربوط به حمل‌ و نقل نقش پررنگی در قیمت نهایی یک پروژه خواهند داشت. هزینه حمل آهن آلات باتوجه‌ به شرایط پروژه موردنظر متفاوت است و هرگونه عدم اطلاعات کافی در این زمینه باعث بروز اختلال در کار یا حتی صرف هزینه‌های بیهوده خواهد شد. شرکت آهن آپ با بیش از چند دهه فعالیت آماده ارائه انواع آهن آلات می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۸۰۳۰۰۰۰ تماس بگیرید در ادامه به بررسی بیشتر مقاله میپردازیم شاید برای شما هم سوال باشد که نحوه محاسبه هزینه‌های حمل و نقل آهن آلات چگونه است؟ نکات مهم در حمل و نقل محصولات فولادی چیست؟ باید در زمان ارسال کالاهای فولادی به چه نکاتی توجه داشته باشیم و… در این مطلب قرار است به موضوع نحوه محاسبه حمل آهن آلات در صورت وضعیت بپردازیم با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

نحوه محاسبه هزینه‌های حمل میلگرد در صورت وضعیت
قیمت نبشی 4 آهن آپ
بارگیری و ارسال بار، آخرین مرحله خرید مقاطع فولادی است. در برآورد هزینه ارسال, فاکتورهایی مانند نوع ماشین برای ارسال بار، وزن، مسافت و بسیاری از موارد دیگر در سایت آهن آپ مانند دیگر سایت ها از جمله آهن آنلاین و مرکز آهن در نظر گرفته می‌شود و لازم است که خریدار، قبل از ثبت سفارش از آن‌ها مطلع باشد.

کرایه حمل میلگرد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در تعیین قیمت نهایی این محصول تأثیر دارد. میلگردها وزن و ابعاد بالایی دارند، به همین دلیل از کرایه حمل زیادی هم برخوردار هستند. در زمان استعلام قیمت میلگرد، باید هزینه‌های باربری و حمل‌ونقل را هم مدنظر داشته باشید. در اصل بررسی این موارد می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید تا حدودی هزینه‌های حمل کالا را کاهش دهید.

فاکتورهای مؤثر بر هزینه باربری میلگرد
چهار عامل مسافت، حجم میلگرد خریداری شده، نوع وسیله باربری و روش حمل میلگرد از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه باربری این محصول هستند:

مسافت: فاصله بین مبدأ و مقصد یکی از عوامل تعیین‌کننده هزینه حمل میلگرد است.

حجم میلگرد خریداری شده: حجم میلگرد یک فاکتور مهم در برآورد هزینه حمل میلگرد است. اگر بخواهید حجم بالایی از این محصول را بخرید باید از ماشین‌ های باربری بزرگ استفاده کنید که در این صورت مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید شد.
نوع وسیله باربری: بسته به اینکه بخواهید بارتان با چه وسیله نقلیه‌ای حمل شود، باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کنید. کامیونت یا خاور، کامیون ۵ تن, کامیون تک‌محور, کامیون دو محور, تریلی یا هر چیز دیگری را می‌توانید برای حمل‌ونقل میلگرد انتخاب کنید.
روش حمل میلگرد: روش حمل میلگرد هم در این هزینه تأثیر دارد. سه نوع روش حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و دریایی وجود دارند که هرکدام را انتخاب کنید باید هزینه‌های مختلفی بپردازید. در کشور ما جابه‌جایی اکثر میلگردهای خریداری شده به‌صورت ریلی و زمینی است و کمتر به‌وسیله دریایی حمل می‌شوند.
فرمول محاسبه مبلغ کرایه میلگرد
برای محاسبه مبلغ کرایه میلگرد معمولاً از فرمول زیر استفاده می‌شود:

A + B + C1 + C2 + D + E + F + G = هزینه حمل و نقل محصول
A: حداقل کرایه حمل محاسبه‌شده برای راننده برابر با T × ۱.۳۱
T: لیست تعرفه کرایه تن بر کیلومتر سالیانه
B: عوارض راهداری
C1:کارمزد شرکت حمل یا حق کمیسیون بارنامه باربری داخل پایانه (۸ الی ۱۰ درصد)
C1:کمیسیون باربری داخل‌شهری (۸ الی ۱۰ درصد)
D: ارزش‌افزوده
E: بیمه بار که متناسب باارزش کالای ارسالی
F: ارزش‌افزوده بیمه بار
:G بیمه تکمیلی رانندگان
هر سال، سازمان حمل و نقل، تعرفه‌های متفاوتی برای حمل و نقل کالاها تعیین می‌کند. این تعرفه معمولاً بر اساس نوع وسیله نقلیه, مسافت, وزن کالا و… است.

نحوه محاسبه هزینه های باربری تیرآهن
قیمت تیرآهن امروز
تیرآهن هم همانند میلگرد، یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی ساختمانی است و هزینه‌های حمل‌ونقل این کالا در تأثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هزینه باربری تیرآهن تأثیرگذار است, مسافت است. پیشنهاد ما به شما این است که برای کاهش هزینه‌های باربری سعی کنید همیشه تیرآهن را از کارخانه‌هایی انتخاب کنید که مسافت کمتری تا پروژه موردنظر دارند.

فاکتورهای تأثیرگذار بر نرخ باربری تیرآهن + فرمول محاسبه
به‌غیراز مسافت، اندازه و وزن تیرآهن خریداری شده در هزینه حمل و نقل این کالا تأثیر دارد. درصورتی‌که تیرآهن خریداری شده بزرگ و سنگین باشد، برای حمل آن به تجهیزات تخصصی نیاز است که این موضوع می‌تواند بر هزینه حمل و نقل تأثیر بگذارد. شرایط جاده‌ای، شرایط آب‌وهوایی، جابه‌جایی بارهای سنگین و… همگی می‌توانند در قیمت حمل تیرآهن تأثیر ویژه‌ای داشته باشند.

نحوه محاسبه کرایه لوله درزدار و مانیسمان ساختمانی
لوله‌های درزدار و مانیسمان هم یکی از لوله‌های پرکاربرد در بسیاری از صنایع هستند. هزینه حمل و نقل این محصولات در قیمت لوله مانیسمان تأثیر به سزایی دارد. هزینه‌های حمل هم تأثیر زیادی روی کل پروژه موردنظر خواهند داشت؛ بنابراین محاسبه دقیق این هزینه‌ها اهمیت بالایی دارد. برای محاسبه کرایه لوله باید شهر مقصد و نوع لوله موردنظر را مشخص کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در این زمینه مسافت است. اگر مقصد موردنظر با کارخانه لوله مانیسمان فاصله زیادی داشته باشد، باید هزینه بیشتری برای ارسال و خرید این محصول پرداخت کنید.

نحوه محاسبه نرخ کرایه نبشی
نبشی‌ها هم یکی دیگر از مهم‌ترین محصولات صنعتی و ساختمانی هستند. این محصولات انواع مختلفی دارند و از نظر جنس، روش تولید، ضخامت و… به دسته‌های مختلفی تبدیل می‌شوند مانند نبشی منظومه , نبشی آریان فولاد و .. . برای استعلام قیمت نبشی ۴ باید به وزن این محصول و حتی تعداد نبشی توجه داشت. نرخ کرایه نبشی تا مقصد موردنظر معمولاً بر اساس پارامترهای زیر تعیین می‌شود:

مسافت کارخانه تا مقصد
نوع ماشین باربری
شرایط آب‌وهوایی
هزینه حمل و نقل
وزن نبشی خریداری شده
تعداد نبشی خریداری شده
در میان تمامی این موارد گفته شده معمولاً تعداد نبشی و وزن نبشی می‌تواند تأثیر زیادی در هزینه‌های حمل‌ونقل این محصول داشته باشد.

نحوه محاسبه نرخ کرایه انواع اتصالات جوشی و گازی الیاف دو سر قلاب

نحوه محاسبه حمل آهن آلات در صورت وضعیت
برای محاسبه هزینه و نرخ کرایه انواع اتصالات جوشی و گازی باید قبل از هر چیزی مبدأ و مقصد را مشخص کنید. باتوجه‌به مسافت می‌توان این نرخ را برآورد کرد. نوع وسیله نقلیه که جابه‌جایی این اتصالات را بر عهده دارد هم در هزینه نهایی و قیمت اتصالات جوشی و گازی تأثیر دارد. باید با این اطلاعات دقیقی که در دسترس دارید، محاسبه نرخ کالا را انجام دهید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نباشید.

در نظر داشته باشید که عوامل زیر باعث افزایش قیمت حمل مقاطع فولادی خواهد شد:

توجه‌نکردن به مسافت بارگیری تا محل تخلیه
حجم بار و افزایش دفعات بارگیری
کیفیت و استاندار مسیر ارسال
شرایط جوی محل تخلیه
افزایش هزینه سوخت
انتخاب وسیله نادرست بارگیری
افزایش قیمت قطعات مصرفی خودرو
سخن پایانی

در این مقاله در مورد نحوه محاسبه حمل آهن آلات در صورت وضعیت صحبت کردیم همان‌طور که گفته شد، هزینه‌های حمل و نقل کالا بر هزینه‌های تمام شده و نهایی پروژه تأثیر زیادی دارند؛ به همین دلیل باید به‌صورت دقیق برخورد شوند. وزن کالای خریداری شده و مسافت دو مورد از مهم‌ترین پارامتر در تعیین هزینه باربری آهن هستند. هرچقدر که مسافت بیشتر باشد، هزینه ارسال کالا هم بیشتر خواهد شد و افزایش حجم بار باعث افزایش قیمت نهایی کرایه می‌شود. با انتخاب درست و درنظرگرفتن موارد گفته شده، می‌توان بسیاری از هزینه‌های حمل و نقل را کاهش داد.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 129
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه